رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه گفت: برنامه های آموزشی هلال احمر در زمینه های امدادو کمک های اولیه ،کلاس های کامپیوتر(درجه 1 و2) ،فتوشاپ، کامپیوترکودکان ،آرایش وپیرایش، خیاطی و.... می باشد

به گزارش پیام بشرویه " علی رضا عارفیان " در گفتگو با خبرنگار پیام بشرویه با اشاره به آغاز ثبت نام کلاس های اوقات فراعت در بشرویه گفت: در تابستان 1394 فعالیت های متنوعی برای اوقات فراغت دانش آموزان ،امدادگران وجوانان  در هلال احمر بشرویه فراهم می شود تا علاقه مندان از این برنامه ها بهره مند شوند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه تصریح کرد: یکی از مهمترین اصولی که در تربیت فرزندانمان نقش اساسی دارد، بهینه سازی فرصت های آنان به ویژه در ایام اوقات فراغت است. و هدف هلال احمر نیز بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی واجتماعی در راستای اجرای برنامه های مختلف اوقات فراغت است.

 

وی افزود: در همین راستا برنامه های آموزشی هلال احمر در زمینه های امدادو کمک های اولیه ،کلاس های کامپیوتر(درجه 1 و2) ،فتوشاپ، کامپیوترکودکان ،آرایش وپیرایش، خیاطی، زبان انگلیسی ،نقاشی وخطاطی،شرکت در دوره های قرآن (ماه مبارک رمضان)و گارگاه های متنوع آموزشی دیگر برنامه ریزی کرده است و از کلیه علاقه مندان در این زمینه ها ثبت نام به عمل می آورد.

 

عارفیان در خصوص آغاز طرح اوقات فراغت هم گفت: طرح اوقات فراغت تابستان از اول تیر ماه شروع شده وتا شهریورماه ادامه خواهد داشت که علاقه مندان میتوانند به جمعیت هلال احمر شهرستان برای ثبت نام مراجعه کنند .

 

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه افزود باید با برنامه ریزی درست و اصولی از فرصت تابستان بهره گرفت که در همین راستا برنامه های مذهبی و متنوعی به بصورت گسترده برگزار شده  و علاوه بر آن جذب وسازماندهی در بخش های مختلف انجام می شود.

 

وی بر انسجام و هماهنگی برنامه ها تاکید کرد و گفت: طرح اوقات فراغت باید منسجم و متنوع باشد تا  اجازه انتخاب و گزینش به افراد و بهره وران داده شود که لازمه تحقق آن ، هماهنگی است.

___________________________________________________________

پیام بشرویه حق انتشار مطالب را محفوظ می داند و بهره گیری هر روزنامه، سایت و یا رسانه ای بدون ذکر منبع از مطالب سایت پیام بشرویه پیگیرد قانونی را به همراه خواهد داشت