مسئول کانون فرهنگی تبلیغی نورالثقلین تصریح کرد:این دوره ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته و بانوان و آقایان می توانند با کسب اطلاع از جزئیات آن، در دوره های مذکور شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار پیام بشرویه ،" حجت الاسلام رضا بهشتی فر" در مراسم آیین افتتاح دوره های آموزش قرانی معرفتی بشرویه که بعد از ظهر امروز برگزار شد با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین ولادت حضرت قاسم بن الحسن (ع) ،ماه نزول قران را فرصتی معنوی دانست وگفت:ماه با برکت رمضان، فرصتی برای زدودن زنگار گناه از قلب های مومنان است.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه افزود: در این ماه که درهای رحمت الهی باز می شود و سفره نعمات الهی،که  بالاترین آن قران و ولایت است پهن شده باید تمام تلاش مان را به کار گیریم تا از این فرصت بهره کافی را ببریم.

 

وی ،یکی از شاخصه های مردم ولایتمدار بشرویه، را بهاء دادن به ارزش های دینی برشمرد وگفت: خوشبختانه مردم بشرویه تقید بالایی نسبت به مسائل دینی و فرهنگ اسلامی دارند و در همین راستا دوره های قرانی و همایش های بزرگ قرانی در طول سال برگزار می شود .

 

در ادامه این مراسم  "محمد جواد سلطان زاده " با اشاره به دوره های آموزشی برگزار شده در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته برای اولین بار دوره های آموزشی احکام با حضور اساتید مجرب در بشرویه برگزار شدکه حدود 400 نفر در دوره های آموزش احکام سال گذشته شرکت کرده و به 95 درصد شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا شد.

 

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی نورالثقلین بشرویه افزود: در راستای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی بویژه در ماه مبارک رمضان،دوره های مختلف آموزش قرانی معرفتی برگزار می شود.

 

وی با تشریح دوره های مورد نظر، تصریح کرد: تفسیر قران کریم،نهج البلاغه،اصول عقاید، صوت و لحن قران کریم و تجوید،روخوانی و روان خوانی قران از جمله دوره های آموزشی است که در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

سلطان زاده افزود: یکی از دوره های مهم، آموزش عقاید است که ثمرات بسیار زیادی در برخوردهای اخلاقی در راستای آموزه های اسلام ناب محمدی در زندگی فردی و اجتماعی انسان دارد.

 

 مسئول کانون فرهنگی تبلیغی نورالثقلین تصریح کرد:این دوره ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته و بانوان و آقایان می توانند با کسب اطلاع از جزئیات آن، در دوره های مذکور شرکت کنند.