به مناسبت فرا رسیدن بهار قران ، ماه مبارک رمضان،گردهمایی بزرگ روحانیون و طلاب از سوی اداره تبلیغات اسلامی بشرویه در محل دفتر ستاد نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش پیام بشرویه، "حجت الاسلام والمسلمین رضا بهشتی فر" در گفتگو با خبرنگار پیام بشرویه از برگزاری گردهمایی بزرگ روحانیون و طلاب در بشرویه خبر داد.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه افزود: به مناسبت فرا رسیدن بهار قران ، ماه مبارک رمضان،گردهمایی بزرگ روحانیون و طلاب شهرستان بشرویه از سوی اداره تبلیغات اسلامی بشرویه در محل دفتر ستاد نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

 

وی با اشاره به مباحث محوری این مراسم بیان داشت: با توجه به اهمیت مباحث فرهنگی و دینی در جامعه و همچنین تبلیغ و ترویج سیره نبوی و زندگی اسلامی، سخنرانان این گردهمایی به بیان مطالب پیرامون محورهای عنوان شده پرداختند.

 

بهشتی فر با اعلام سخنرانان  گردهمایی تصریح کرد: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین استاد امام جمعه شهر ارسک، رمضانعلی فرحبخش فرمانده سپاه بشرویه و حجت الاسلام رضا بهشتی فر مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه پیرامون مباحث تبیین سبک زندگی اسلامی، آسیب های اجتماعی و راهکار های عملی آن مبتنی بر آموزه های دینی و مذهبی، ولایت فقیه، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و گسترش فرهنگ قرآنی  از جمله برنامه های محوری این گردهمایی بود.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه از اعزام مبلغان به روستاهای بشرویه خبر داد و گفت: به منظور بهره بردار معنوی مردم مومن و ولایتمدار سطح شهرستان بشرویه بویژه در روستاها از فیوضات ماه پر برکت رمضان تعداد 40 مبلغ  و روحانی از مشهد و قم به بشرویه اعزام شدند.

 

وی افزود: روحانیون در مدت ماه مبارک رمضان به ترویج، تبلیغ و تبیین مسائل دینی و شرعی و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و دینی خواهند پرداخت.