خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آنچه که امروز جوانان ما را تهدید می کند فعالیت های دشمن در قالب جنگ نرم است از این رو، غنی سازی مطلوب اوقات فراغت سد مستحکمی در برابر تهدیدات نرم دشمنان بشمار می رود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ خرداد ساعت 12:09
خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سید علیرضا موسوی نژاد، صبح امروز در اولین همایش کمیته های بسج دانش آموزی استان که در سالن شهید مطهری بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب در جنگ نرم به دنبال تغییر ذائقه و آسیب رساندن به زیرساخت ها و باورهای فرهنگی و ارزشی و بالطبع آن مسخ فرهنگی ملت ایران به ویژه جوانان هستند.

 

وی قابلیت شکل دادن به علائق دیگران را قدرت جنگ نرم دانست و افزود : امروزه متاسفانه جامعه دانش آموزی گرفتار این علائق شده است و باید ما بعنوان متولیان تربیت در جهت تربیت صحیح دانش آموزان بعنوان آینده سازان جامعه تمام سعی و تلاش خود را داشته باشیم .

 

 موسوی نژاد  با بیان این مطلب که تأثیر گذاری جنگ نرم بر افکار عمومی نامحسوس و ناملموس است، ادامه داد: در واقع جنگ نرم ماهیتی متحول و متغیر از جنس اغنا، مستمر، تدریجی، عرضی و رتبه ای دارد.

 

معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اعزام 5 هزار و 248 دانش آموز دختر و پسر استان به اردوهای راهیان نور و کسب مقام سوم کشوری در این زمینه، ابراز داشت: گسترش حلقه های صالحین و برگزاری نشست های دشمن شناسی، اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور و در یک کلام آشنایی نسل جدید انقلاب با اندیشه ها و تفکر بسیجی از جمله راهکارهای مقابله با توطئه های دشمنان در جنگ نرم به شمار می رود.