خبرگزاری پانا :مدیر آموزش و پرورش طبس گفت: در کنکور سراسری امسال 992 داوطلب طبسی از پنج‌شنبه 21 خرداد تا جمعه 22 خرداد در 10 حوزه امتحانی به رقابت علمی می‌پردازند که از این تعداد 564 نفر دختر و 428 نفر پسر هستند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ خرداد ساعت 14:26
خبرگزاری پانا+

 

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ محمود جلالی در جلسه هماهنگی عوامل اجرایی کنکور سراسری در طبس، اظهار داشت: تمامی امکانات وظرفیت‌ها برای اجرای مطلوب و مناسب کنکور در شهرستان طبس آماده است.

 

 

وی بیان کرد: امسال در مجموع تعداد ۹۹۲ داوطلب طبسی در 5 گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که از این تعداد، ۵۶۴ نفر دختر و ۴۲۸ نفر پسر هستند.

 

معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس یادآور شد: آزمون کنکور از پنج‌شنبه 21 خرداد تا جمعه 22 خرداد در 10 حوزه امتحانی در شهرستان طبس برگزار می‌شود که آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنج‌شنبه 21 خرداد در محل دبیرستان شریعتی، و آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنج‌شنبه 21 خرداد در محل دبیرستان‌های شهید نواب صفوی و آیت‌اله طالقانی برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: همچنین آزمون گروه آزمایشی هنر عصر پنج‌شنبه 21 خرداد در محل دبیرستان‌های شهید نواب صفوی و آیت‌اله طالقانی، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه 22 خرداد در محل دبیرستان‌های رسول اکرم(ص) و شریعتی، و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجه عصر جمعه 22 خرداد در محل دبیرستان‌های شهید نواب صفوی و آیت‌اله طالقانی برگزار می‌شود.

 

جلالی در این جلسه از مجموعه دست‌اندرکاران خواست تا بهترین شرایط ممکن برای برگزاری مطلوب کنکور در شهرستان طبس را فراهم کنند.