مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه گفت: متاسفانه بعضی ها در داخل کشور به خاطر پیشبرد اهداف سیاسی خود که منجر به قدرت طلبی و کسب منصب است سعی دارند شخصیت امام بزرگوار (ره) را به شکل دلخواه خود معرفی کنند و برای اینکار تلاش های زیادی هم کرده اند..

به گزارش پیام بشرویه ، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، با ایراد سخنان روشنگرانه و مهم ،هشدار باش جدی به مردم در خصوص  پروژه تحریف شخصیت امام راحل از سوی برخی دادند.

 

ایشان در بخشی از بیانات ارزنده خود با تاکید بر شناخت صحیح شخصیت والای امام راحل بیان داشتند: آنچه که امروز به شما عرض می‌کنم تحت عنوان "تحریف امام(ره)" است. تحریف شخصیت امام. آیا شخصیت‌ها هم قابل تحریف هستند؟ معمولاً عنوان تحریف را و این اصطلاح را درباره تحریف متون به کار می بریم. آیا شخصیت‌ها را هم می‌شود تحریف کرد؟ بله.  تحریف شخصیت‌ها به این است که ارکان اصلی شخصیت آن انسان بزرگ یا مجهول بماند یا غلط معنا شود یا به صورت انحرافی و سطحی معنی شود. همه اینها برمی‌گردد به تحریف شخصیت. شخصیتی که الگوست، امام و پیشواست و رفتارش برای نسلهای بعد از خود او راهنما و رهنمود است. اگر تحریف شود زیان بزرگی به وجود خواهد آمد. امام را نباید به عنوان صرفاً یک شخصیت محترم تاریخی مورد توجه قرار داد. بعضی اینجور می‌خواهند.

 

امام یک شخصیت محترمی است در تاریخ این کشور، روزگاری بود، فعال بود، مفید بود و بعد هم از میان جمعیت رفت و روزگار او تمام شد. بعضی می خواهند امام را اینجور بشناسند و بشناسانند. این غلط است.

 

"حال چرا عده ای قصد دارند ، این شخصیت برجسته جهان را تحریف کنند؟ شخصیت واقعی امام راحل چیست ؟ روند  پروژه تحریف شخصیت امام راحل موجب چه پیامدهایی می شود؟ وظیفه دلسوزان واقعی انقلاب اسلامی و پیرو خط ولایت و رهبری در برابر این  اقدامات چه می تواند باشد؟

 

 

"حجت الاسلام والمسلمین  رضا بهشتی فر" در گفتگو با خبرنگار پیام بشرویه با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی  اظهار داشت: رهبر انقلاب بسیار با مناسبت و ظریفانه ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) را معرفی کردند که حاکی از آگاهی از فتنه ای خاموش در داخل و خارج از کشور نسبت به معرفی ابعاد شخصیتی امام راحل (ره) بود که ایشان با تبیین شاخصه های اصلی امام و تشریح آن ، بار دیگر امام (ره) را آنگونه که بود به مردم به ویژه نسل جوان یا همان نسل سوم انقلاب معرفی و یادآوری کردند.

 

امام راحل، هوشمندانه و با ضمیر روشن و معنوی خود،جمهوری اسلامی را پایه گذاری کرد

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه در خصوص شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی هم گفت: طبیعی است هر معمار یا مهندسی که نقشه و طرحی را تدوین می کند فکر جوانب کار و تداوم آن را هم می کند و حضرت امام (ره) خیلی هوشمندانه و با افق بلند برخاسته از ضمیر روشن و معنوی خود، جمهوری اسلامی را پایه گذاری کردند.

بیانات امام راحل(ره) چراغ راه تمام نسل هاست

وی افزود: با سخنرانی های روشنگرانه خود در مقاطع مختلف، راه تداوم و حفظ نظام اسلامی را متذکر می شدند؛ و بیانات ایشان حتی برای جوانان و نوجوانانی که حیات امام (ره) را درک نکرده اند تازه گی داشته و چراغ راه تمام نسل ها است.

 

رسیدن به قدرت و منصب، هدف اصلی  تحریف کنندگان شخصیت امام راحل

بهشتی فر،پیشبرد اهداف سیاسی و جناحی برای رسیدن به قدرت را هدف برخی در خصوص تحریف شخصیت امام برشمرد و گفت: متاسفانه بعضی ها در داخل کشور به خاطر پیشبرد اهداف سیاسی خود که منجر به قدرت طلبی و کسب منصب است سعی دارند شخصیت امام بزرگوار (ره) را به شکل دلخواه خود معرفی کنند و برای اینکار تلاش های زیادی هم کرده اند..

 

با تحریف شخصیت امام، فقط اهداف شوم منفعت طلبان برای مردم آشکار می شود

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه  افزود: البته مردم بیدار و با بصیرت  اعتنایی به گفتار اینگونه افراد ندارند و با این تحریفگری ها اهداف شوم این افراد برای مردم آشکار و روشن می شود.

 

وی در ادامه در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه تحریف شخصیت امام راحل چه عواقبی را برای انقلاب اسلامی و مردم به دنبال خواهد داشت، گفت: خدای ناکرده اگر افرادی که قصد دارند ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره )را تحریف کنند در کار خود موفق بشوند و عده ای فریب گفتار این جریان انحرافی را بخورند، مسیر انقلاب اسلامی که امتداد راه انبیا و اولیای الهی است به سمت کفر و طاغوت منحرف می شود.

 

ادامه پروژه تحریف شخصیت امام راحل، پای سلطه گران را به کشور باز می کند

بهشتی فر متذکر شد: نتیجه آن این است که زحمات امام و شهدا بی ثمر  خواهدن ماند و جامعه ای که براساس قوانین اسلامی و الهی پایه گذاری شده بود دچار تزلزل و هرج و مرج خواهد شد و در نهایت پای بیگانگان و سلطه گران به این مملکت باز می شود.

 

ذکر اوصاف امام راحل را فقط باید از اشخاص دلسوز و متعهد به نظام باور کرد

 مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه ، اصول و مبانی مکتب فکری امام راحل (ره) را راه شناخت صحیح شخصیت والای ایشان دانست و گفت: این اصول و مبانی به صورت اسناد و مکاتباتی با عنوان صحیفه امام (ره) تنظیم و منتشر گردیده که علاقمندان می تواند با مطالعه آن با شخصیت و اهداف ایشان بیشتر آشنا شوند و ذکر اوصاف امام را می توان فقط از اشخاص دلسوز و متعهد به نظام باور و قبول کرد .

 

و اما وظیفه دلسوزان واقعی انقلاب اسلامی در برابر اینگونه تحریف ها چیست؟

 

وی در پاسخ به این سوال گفت: به صورت کلی وظیفه دلسوزان واقعی انقلاب اسلامی در مرحله اول مطالعه شخصیت امام و بازخوانی اصول و مبانی فکری ایشان از منابع موثق و در مرحله دوم انتشار و تبیین شخصیت امام(ره) و آرمان های ایشان در بین مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

 

باید در برابر تحریف شخصیت والای امام راحل، مقابله روشنگری و علمی کرد

بهشتی فر افزود: در سومین مرحله در صورتی که افرادی دانسته یا نادانسته بخواهند شخصیت حضرت امام و اهداف و آرمانهای ایشان را به تحریف بکشانند ؛ مقابله علمی و روشنگری نمایند تا خدای ناکرده دشمنان امام (ره) که همان دشمنان نظام اسلامی هستند نتوانند سوء استفاده کنند.