خبرگزاری پانا : معاون قضایی دیوان عدالت اداری کشور با بیان اینکه حذف یارانه ها بحث روز جامعه است گفت : مردم برای قطع یارانه خود به دیوان عدالت اداری مراجعه نکنند زیرا نتیجه ای نخواهد داشت .
۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد ساعت 13:54
خبرگزاری پانا+یارانه + خراسان جنوبی + دیوان عدالت اداری

به گزارش خبرنگار پانا ، حجت الاسلام موسی قربانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت : یکی از مباحثی که باعث ورود یک پرونده به دیوان عدالت اداری می شود عدم اجرای قانون توسط دولت است.



وی ادامه داد : مدیران خودشان مجریان قانون باشند تا مردم بخاطر اجرای قانون به دیوان عدالت اداری مراجعه نکنند و در جایی که مسئولین حق نوشتن دستورالعمل و بخشنامه را دارند برابر موازین قانونی عمل کنند تا مشکل اجرایی نداشته باشد.



معاون قضایی دیوان عدالت کشور بحث روز جامعه را یارانه ها عنوان کرد و افزود : مردم برای قطع یارانه خود به دیوان عدالت اداری مراجعه نکنند زیرا نتیجه ای نخواهد داشت و دولت براساس قانون اجازه دارد که براساس صلاحدید یارانه افراد را قطع کند.



حجت الاسلام قربانی با بیان این مطلب که بخش عمده ای از پرونده ها مربوط به مهدکودک ها است اظهار کرد: براساس مصوبه دولت هزینه ای برای مهد به کارمندان داده میشود که بعضی از ارگانها بدلیل نداشتن بودجه مالی این هزینه را پرداخت نمیکنند و تاکنون حدود 3500 پرونده در این خصوص به دیوان عدالت ارسال شده است.




وی یادآور شد: بیشترین شکلایت از شهردای ها مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ است که اگر در اجرای قانون دقت بیشتری انجام شود به طور حتم از شکایت جلوگیری خواهد شد.


وی با بیان اینکه برای سرعت بخشیدن به کار مردم دفاتری را در استانها راه اندازی کرده ایم، گفت: مردم می توانند با مراجعه با این دفاتر درخصوص چگونگی و سریعتر رسیدن به جواب خود راهنمایی های لازم را دریافت کنند.