امام جمعه بخش ارسک گفت: تنها راه رسیدن به اهداف دشمنان نفوذ به داخل کشور و ورود به عرصه های مختلف و همچنین تغییر افکار مردم است که باید مراقب بود.

به گزارش پیام بشرویه،مقام معظم رهبری  امروز در دیدار با کارکنان نیروی دریایی سپاه، حجت را برای تمام کسانی که فع مشکلات کشو را در ایجاد رابطه با دشمن می دانند، تمام کردند و با صراحت بیان مذاکره با آمریکا را ممنوع دانستند.

" نفوذ" واژه ای که رهبری بیش از 68 بار در طول سال از آن یاد کرده وبه مسئولان متذکر شده و هشدار داده اند تا مراقب باشند دشمنان با سوء استفاده از فرصت توافقات هسته ای به کشور نفوذ نکنند.

 

"حجت الاسلام و المسلمین حسن استاد" در گفتگو با خبرنگار پیام بشرویه به اشاره به اینکه تمام مباحث رهبری بر گرفته از آیات قرآن کریم است بیان داشت: مقام عظمای ولایت و رهبری با درایت، هوشمندی و با آگاهی کامل از مباحث قرآن کریم در خصوص مسائل روز کشور و دنیای اسلام سخن می گویند.

 

 امام جمعه بخش ارسک شهرستان بشرویه، دشمن شناسی را از مهمترین مطالبات رهبری دانست و گفت: خداوند درقرآن یهود را بالا ترین دشمن مسلمانان معرفی می کند و دولت آمریکا درواقع دست نشانده های یهودی هایی است که در صحنه های اجتماعی این دولت فعال هستند.

 

وی افزود: بر اساس آیه های قرآن خواسته یهود این است که تا مسلمانان را به تبعیت خود وا ندارد از پا نمی نشیند و دشمنان اسلام و استکبار جهانی از ابتدای انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای نابودی دین اسلام و انقلاب به کار گرفتند.

 

استاد، تحمیل جنگ هشت ساله و تحریم های ظالمانه را از اقدامات دشمنان برشمرد و گفت:استکبار جهانی از جنگ هشت ساله بر علیه ایران اسلامی تا ترور شخصیت های مهم و اثرگذار در کشور ما و همچنین افزایش تحریم های اقتصادی را  به کار گرفت ولی همچنان با مقاومت و ایستادگی ملت ایران روبرو شد و به هدف خود دست نیافت.

 

امام جمعه بخش ارسک شهرستان بشرویه خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی، فرصت مذاکره با ایران را تنها راه نفوذ در داخل کشور انتخاب کردند که مقام معظم رهبری نسبت به نفوذ دشمن هشدار دادند و یادآور شده اند که هدف دشمن برای مذاکره با ایران اسلامی ، نفوذ در عرصه های مختلف کشور از جمله مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.

 

 

وی افزود:نفوذ در اندیشه ها و افکار، از مهمترین مواردی بود که رهبری به آن اشاره کرده اند و دشمن قصد دارد با نفوذ در افکار جوانان و مردم ایران اسلامی و همچنین مسئولان نقطه مقابلی در برابر انقلاب اسلامی در داخل کشور ایجاد کند.

 

استاد، نابودی اسلام و ولایت را اهداف اصلی دشمن برشمرد و گفت: تنها راه رسیدن به اهداف دشمنان نفوذ به داخل کشور و ورود به عرصه های مختلف و همچنین تغییر افکار مردم است که باید مراقب بود.

 

امام جمعه بخش ارسک شهرستان بشرویه افزود: خوشبختانه وجود رهبری مقتدر، هوشیار و اگاه به مسائل روز سبب شده که دشمنان اسلام نتوانند ضربه ای به ایران اسلامی بزنند و ملت فهیم کشورمان نیز با بصیرت بالا و پیروی از فرامین رهبری اجازه نخواهند داد تا کسی از فرصت مذاکرات به نفع دشمن سو استفاده کند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی با اظهارنظرهای دشمن پسند خود در راستای منافع استکبار حرکت می کنند گفت: متاسفانه در درون نظام کسانی هستند که شاید مسئولیتی هم داشته باشند ولی به مسائل کشور حساسیت ندارد و در خط دشمن قرار گرفته اند.

 

امام جمعه بخش ارسک، جوانان را امید ایران اسلامی دانست و گفت: جوانان  انقلابی امید کشور و رهبری هستند وبا سرلوحه قرار دادن منویات رهبری در برابر دشمن و نفوذ انان به کشور ایستادگی خواهند کرد.