مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بشرویه گفت: انعکاس خبرها باید برخواسته از تعهدو تخصص باشد، همانگونه که شهید صارمی نمونه و الگوی بارز یک خبرنگار متعهد به وظائف است که در این عرصه برای بصیرت افزایی از جان خود گذشت.

به گزارش پیام بشرویه، ظهر امروز  "حجت الاسلام و المسلمین مرتضی عمارلو" در مراسم تجلیل خبرنگاران شهرستان بشرویه که از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی بیان داشت: کار خبرنگاری و اطلاع رسانی، به نوعی آگاهی بخشی به جامعه است و خبرنگاران زبان گویای مسئولان و مردم هستند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بشرویه تصریح کرد:اگر خبرنگاران به نحو احسن به وظیفه خود عمل کنند و واقعیت های جامعه را آنگونه که هست به اطلاع مردم برساند، موجب رشد آگاهی و بصیرت افزایی مردم به مسائل روز می شوند که خوشبختانه غالب خبرنگاران به این رسالت خود عمل می کنند.

 

وی افزود: وظیفه خبرنگار بیان عملکرد نظام مقدس جمهوی اسلامی و خدمات ان و همچنین انعکاس مطالبات و مشکلات مردم است تا با اگاهی مسولان از مطالبات، شاهد پیشرفت و رفع ان باشیم و همچنین مردم نیز با عملکرد واقعی مسئولان آشنا شوند.

 

عمارلو، کار خبرنگاری را حرفه ای تخصصی بر مبنای تعهد معرفی کرد و گفت: انعکاس خبرها باید برخواسته از تعهدو تخصص باشد، همانگونه که شهید صارمی نمونه و الگوی بارز یک خبرنگار متعهد به وظائف است که در این عرصه برای بصیرت افزایی از جان خود گذشت.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بشرویه  افزود: اهداف در عرصه رسانه بسیار مهم است و امید است که این اهداف در مسیر تعالی و پیشرفت نهادینه شود.

 

وی تعادل بخشی در انعکاس اخبار را خواستار شدو گفت: در انعکاس خبرها تعادل رعایت شده و واقعیت ها بیان شود چرا که بیان واقعیت ها در خبرگزاری موجب اعتماد افزایی مردم به آن خبرگزاری می شود.

 

عمارلو با اشاره به جانفشانی خبرنگاران در کشورهای مسلمانان درگیر جنگ هم افزود:در حال حاضر مردم مسلمان در یمن ، سوریه و لبنان زیر بمب باران دشمن قرار گرفته اند و خبرنگاران با گذشت از جان خود در عرصه جنگ حضور یافته و برای انعکاس واقعت ها و مظلومیت مسلمانان تلاش می کنند.