، روابط عمومی اداره ورزش وجوانان وهیات ورزشهای همگانی شهرستان بشرویه به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهید والا مقام محمود صارمی و روز خبرنگار، پیامی را برای جامعه خبری شهرستان بشرویه ارسال کرده است.

به گزارش پیام بشرویه، روابط عمومی اداره ورزش وجوانان وهیات ورزشهای همگانی شهرستان بشرویه به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهید والا مقام محمود صارمی و روز خبرنگار، پیامی را برای جامعه خبری شهرستان بشرویه به درگاه ارتباطی پایگاه خبری تحلیلی پیام بشرویه ارسال کرده است.

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرنگاران لحظات نابود شدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می‌کنند.

(مقام معظم رهبری)

 

روز خبرنگار روز نکوداشت قلم، کرامت رسانه و روز عهد دوباره‌ی برای انتشار دانایی و تکثیر همدردی در راستای فطرت انسان و ارزش‌های والای الهی است .

 

لازم می‌دانیم مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگارانی که در انعکاس اخبار ورزشی و...، سعی فراوان داشتند، اعلام داریم و دست همه اصحاب قلم را در این خیمه صفا و صداقت برای ادامه همکاری‌های رسانه‌ای به گرمی می‌فشاریم.

 

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال با رهنمودهای مقام عظمای ولایت در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی در انجام رسالت آگاهی بخشی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه موفق و موید باشید.

 

روابط عمومی اداره ورزش وجوانان وهیات ورزشهای همگانی شهرستان بشرویه