امام جمعه موقت بشرویه گفت: تمام مسئولان دستگاه های اجرائی، نظامی،قوای 3 گانه و مردم با یک توافق خوب، عزت مندانه و مطابق منافع ایران اسلامی موافق هستند و مذاکره کننده هسته ای کشورمان با شجاعت، ایمان کامل و تمام توان باید برای یک توافق خوب و رعایت خطوط قرمز تلاش کنند.

به گزارش پیام بشرویه " حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر حدادیان" در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بشرویه که در محل مصلی نماز مسجد جامع میدان برگزار شد، با اشاره به فرمایشات نبی مکرم اسلام  برای بهره مندی از برکات ماه مبارک رمضان اظهار کرد:ماه رمضان،به نوعی یاداور روز قیامت است به ویژه آن موقع که روزه داران در هوای گرم و با لبانی تشنه بنا به درخواست الهی آب نمی نوشند و این یاداوری مرگ باعث جلوگیری از وقوع بسیاری گناهان می شود.

 

امام جمعه موقت بشرویه افزود: صدقه دادن و کمک به فقرا، نگه داشتن حرمت بزرگان، بها دادن و مهربانی با خردسالان،صله رحم و ارتباط با محارم،پرهیز از گناهان زبان،استغفار طلبیدن،حفظ کردن گوش، چشم و سایر اعضای بدن از حرام از برترین کارهای ماه رمضان است که اندوخته آخرت را به همراه دارد.

 

وی، این  ماه عزیز را بهترین فرصت برای پاک شدن از گناهان برشمرد و گفت: دعا کردن در ماه مبارک رمضان موجب استجابت دعا می شود و همچنین در این ماه مبارک رمضان گناهان آمرزیده می شود.

 

حدادیان، با تاکید بر حمایت مادی و معنوی روزه دارن از خانواده های نیازمند و ایتام، افزود: اطعام محرومان و نیازمندان در ماه مبارک رمضان دارای ثواب و اجر بالایی است که می طلبد مومنان روزه دار برای حمایت مادی و معنوی از نیازمندان و ایتام در این ماه عزیز همت کنند.

 

امام جمعه موقت بشرویه، در ادامه خطبه ها به بیانات اخیر رهبر انقلاب در جمع مسئولان و کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با صراحت و دقت نظر در حوزه هسته ای و اقتصاد مقاومتی بیانات ارزشمندی ارائه کردند که راهگشای تمام مسولان کشور است.

 

وی افزود: ایشان در خصوص مسائله توافق هسته بیان داشتند که تمام مسئولان دستگاه های اجرائی، نظامی،قوای 3 گانه و مردم با یک توافق خوب، عزت مندانه و مطابق منافع ایران اسلامی موافق هستند و مذاکره کننده هسته ای کشورمان با شجاعت، ایمان کامل و تمام توان باید برای یک توافق خوب و رعایت خطوط قرمز تلاش کنند.

 

حدادیان، به مهمترین بیانات راه گشای رهبر انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی هم اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری  بر تحقق و جدیت در حوزه اقتصاد مقاومتی تاکید کرده و عنوان کردندکه علاوه بر تلاش مسئولان در این حوزه نیاز است با استفاده از حداکثر توان اقتصاد مقاومتی تحقق یابد.

 

امام جمعه موقت بشرویه افزود: صرفه جویی، مقابله با واردات بی منطق،مبارزه با قاچاق، توجه به استعدادهای داخل کشور  و فعالیت های نظام مالی شرط تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 

وی در ادامه به سالروز وفات حضرت خدیجه هم اشاره کردو گفت: این بانوی بزرگ، اولین زنی است که به دین اسلام روی آورد و از جمله 4 بانوی بزرگ اسلام و زنی محجوب و موفق در کار تجارت در منطقه حجاز بوده است.

 

حدادیان، افزود: حضرت خدیجه در تمام لحظه ها یار و یاور پیامبر بوده و تمام ثروت خود را در راه پیشرفت اسلام هزینه کرد.

 

سوء قصد به ایت الله خامنه ای در مسجد ابوذر تهران توسط منافقین در سال 1360 از دیگر مناسبت های هفته بود که امام جمعه موقت بشرویه در این خصوص گفت: استکبار جهانی که توان تحمل پیروزی انقلاب اسلامی را ندارد همواره در صدد است تا انقلاب اسلامی را از مسیر باز ایستاند و ترور شخصت های برجسته انقلاب از اقدامات پلید دشمنان برای رسیدن به اهدافشان است.

 

وی با گرامیداشت شهدای هفت تیر هم افزود: در هفتم تیرماه نیز با هدایت آمریکای جنایتکار انفجار دیگری رخ داد که 72 تن از با ارزش ترین نیروهای انقلابی شهید شدند .

 

امام جمعه موقت بشرویه ولادت با سعادت امام حسن مجتبی را به نمازگزاران تبریک گفت و بیان داشت: روز ولادت امام حسن مجتبی روز اکرام نامیده شده است که روزه داران می توانند کمک های خود را از طریق موسسه های خیریه به نیازمندان برسانند.