لاش های زیادی برای تعریف راه شریانی بشرویه انجام شد و بعد از سال ها،تلاش ها به ثمر نشسته است.

به گزارش پیام بشرویه، نقش راه ها در توسعه و پیشرفت هر شهر و کشوری غیر قابل انکار است.

 

پیشرفت راه ها می تواند مسبب توسعه حوزه های مختلفی از جمله اقتصادی، گردشگری،اشتغال زایی،افزایش پیشرفت های کشاورزی و ... شود که این مهم،فرایند نگه داری ، بهسازی، توسعه راه ها را دو چندان می کند و البته انجام هر پروژه ای نیازمند جذب اعتبارت است.

 

بشرویه،شاهراه اتصال استان های  مهم کشور به پایتخت معنوی دل ها "مشهد مقدس" است که علی غم تردد بالای وسائل نقلیه در محورهای ارتباطی،این شهرستان از داشتن راه شریانی محروم بود.

 

برخی اخبار منتشر شده از جمله  " ایجاد راه شریانی فردوس- بشرویه- طبس،مهمترین حق بشرویه است" .

 

پیام بشرویه پیگیری می کند: این بار از نماینده جویا شدیم: چه خبر از راه های بشرویه ؟ راه شریانی به کجا رسید؟2 ماه دیگر مانده تا بازگشایی راه همدلی   

 

"  بشرویه از داشتن راه شریانی محروم است " نشان از دغدغه نبود راه شریانی در بشرویه دارد.

 

مسئولان این شهرستان و همچنین نماینده مردم بشرویه در مجلس شورای اسلامی تلاش های زیادی برای تعریف راه شریانی بشرویه انجام داده اند و بعد از سال ها،تلاش ها به ثمر نشسته است.

"محسن زیبائیان" در گفتگو با خبرنگار پیام بشرویه با اشاره به این مطلب اظهار کرد: با پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان مربوطه، مصوبه راه شریانی برای بشرویه به تصویب رسیده است.

 

تعریف 172 کیلومتر جاده بشرویه،طبس، سه راهی بشرویه به عنوان راه شریانی بشرویه

مسئول اداره راه و شهرسازی بشرویه گفت: بر اساس این مصوبه محور طبس، بشرویه و سراهی بشرویه که 172 کیلومتر بوده و  90 کیلومتر آن در حوزه بشرویه می باشد به عنوان راه شریانی بشرویه تعریف شده است.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پیام بشرویه مبنی بر اهمیت تعریف راه های شریانی هم گفت:یکی از مزایای راه شریانی تخصیص اعتبارات ملی است و در همین راستا،در زمان سفر رئیس جمهوری به خراسان جنوبی به دلیل نداشتن راه شریانی ، بشرویه از مصوبات سفر در حوزه راه ها بی بهره ماند.

 

جذب اعتبارات ملی بالاترین مزایای شریان شدن راه ها

زیبائیان متذکر شد: در حوزه راه ها ، اعتبارات شهرستانی به قدری پایین است که پاسخگوی نگه داری راه نیست ولی با جذب اعتبارات ملی از طریق شریانی شدن راه بشرویه که دارای مبالغی بالاتر است، می توان خدمات بهتری در این حوزه ارائه کرد .

 

اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار اولین ثمره شریانی شدن

مسئول اداره راه و شهرسازی بشرویه از اولین ثمره ی شریانی شدن راه بشرویه خبر داد و گفت: در سفر هفته گذشته مسئولان استانی به بشرویه، اعتباری بالغ بر یک میلیاردو 500 میلیون تومان برای روکش آسفالت جاده بشرویه به طبس در نظر گرفته شد.

 

وی افزود: رفع نقاط حادثه خیز از دیگر مواردی است که در اعتبارات شریانی شدن برای بشرویه در نظر گرفته شده و شاهد تحول خوبی در حوزه راه ها خواهیم بود.

 

رفع نقطه حادثه خیز پیچ اصفاک در حال اتمام است

زیبائیان از اتمام رفع نطقه حادثه خیز پیچ اصفاک خبر داد و گفت: رفع این نقطه حادثه خیز در حال کار است و با توجه به فرا رسیدن تعطیلات تابستان و قبل از آغاز مسافرت های تابستانه این پروژه به اتمام می رسد.

 

باید از تلاش های نماینده مردم بشرویه در مجلس قدر دانی کرد

مسئول اداره راه و شهرسازی بشرویه از پیگیری های نماینده مردم بشرویه در مجلس شورای اسلامی هم قدردانی کردو  گفت: تصویب راه شریانی بشرویه که یکی از مهمترین مسائل چند ساله این شهرستان بوده است با تلاش ها و پیگیری های " دکتر عبدالله زاده " نماینده مردم بشرویه در مجلس به ثمر نشست که جای قدر دانی دارد.

 

زیبائیان،در خصوص اعتبارات جاده بشرویه به طبس هم خبر خوشی داد و گفت: خوشبختانه یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار در بودجه سال 94 برای جاده بشرویه به طبس در نظر گرفته شده و بعد از بازگشایی بلافاصله اقدامات ابنیه فنی آن آغاز می شو