فرماندار بشرویه با تشریح اعتبارات سفر رئیس جمهور گفت: اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه کشاورزی در 3 طرح مجتمع گلخانه ای ، لوله گذاری مزارع و مجتمع دامپروری تعریف شده که مبلغی بیش از 7 میلیارد تومان برای بشرویه در نظر گرفته شده است.

به گزارش پیام بشرویه " علی باقری " در نشست بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور کشورمان به استان خرسان جنوبی که در سال گذشته رخ داد از اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار این سفر خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری های مصوبات سفر ریاست جمهوری به خراسان جنوبی، مبلغ 50 میلیارد تومان اعتبار به استان رسیده که مربوط به حوزه های مختلف از جمله آب فاضلاب، بیمارستان،راه ها ، مجتمع گلخانه ای ،گمرگ و تسهیلات می باشد.

 

فرماندار بشرویه با اشاره به اعطای تسهیلات به عشایر نشینان و روستائیان هم گفت: تسهیلات بسیار خوبی از محل اعتبارات سفر دکتر روحانی برای قشر زحمت کش عشایر نشین و روستائیان با کارمزد صفر درصد برای عشایر و 3 درصد برای روستائیان اعطا می شودکه مسئولان باید پیگیر تسهیلات باشند.

 

وی همچنین افزود:با اشاره به مصوبات پیگیری سفر رئیس جمهوری،2 طرح استانی در جهت تسهیلات برای  زیر ساخت های معادن و صنایع در نظر گرفته شده که باید برای اختصاص اعتبارات این محل تلاش کرد.

 

باقری، در ادامه خواستار پیگیری جذب اعتبارات آب و فاضلاب هم شد و گفت: با توجه به اینکه در جلسه شورای اعتباری استان مبلغی برای امور آب و فاضلاب در نظر گرفته شده، مسئولان مربوطه سهم شهرستان بشرویه را مطالبه کنند.

فرماندار بشرویه از شریانی شدن جاده طبس به بشرویه و سه راهی بشرویه خبر داد و با قدردانی از تلاش های نماینده مردم بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیرو پیگیری های مداوم "دکتر عبدالله زاده " نماینده مردم بشرویه در مجلس شورای اسلامی، راه طبس به بشرویه و سه راهی  بشرویه شریانی شده است.

 

وی در ادامه از اختصاص مبلغ بیش از  7 میلیارد تومان به طرح های جهاد کشاورزی بشرویه خبر داد و گفت: اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه کشاورزی در 3 طرح مجتمع گلخانه ای ، لوله گذاری مزارع و مجتمع دامپروری تعریف شده که مبلغی بیش از 7 میلیارد تومان برای بشرویه در نظر گرفته شده است.

 

باقری با تشریح این اعتبار بیان داشت: مبلغ 5میلیارد و  330 میلیون تومان برای طرح لوله گذای مزارع، مبلغ یک میلیارد و 150 میلیون تومان طرح های مجتمع گلخانه ای و  یک میلیاردو  260 میلیون تومان اعتبار برای مجتمع دامپروری از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به بشرویه اختصاص یافته است.