مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه گفت: تمامی مساجد بشرویه از وجود روحانی بهره مند شده اند و از 40 مبلغ اعزامی، 4 نفر ایشان در مساجد سطح شهر که فاقد روحانی بوده اند، مشغول خدمت هستند.

به گزارش خبرنگار پیام بشرویه ،ماه مبارک رمضان ،ماه تلاوت قران و طراوت دل هاست و در این ماه عزیز و با برکت باید بیشترین استفاده را از فیوضات این ماه رکسب کرد.

 

"حجت الاسلام رضا بهشتی فر" در گفتگو با خبرنگار پیام بشرویه با اشاره به عمده برنامه  های فرهنگی و تبلیغی در ماه مبارک رمضان گفت:بهره گیری از علمای برجسته در مساجد سطح شهرستان و روستاها برای برگزاری برنامه های فرهنگی تبلیغی از مهمترین اقدامات در ماه مبارک رمضان است.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه افزود: با رایزنی هایی که انجام شده 40 مبلغ از شهرهای قم ، مشهدو بشرویه  به شهرستان اعزام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان امسال تمامی مساجد شهر بشرویه از وجود روحانی بهره مند می شوند گفت: تمامی مساجد بشرویه از وجود روحانی بهره مند شده اند و از 40 مبلغ اعزامی، 4 نفر ایشان در مساجد سطح شهر که فاقد روحانی بوده اند، مشغول خدمت هستند.

 

بهشتی فر افزود: همچنین روستاهایی از جمله فتح آباد،خانیک یکی مجد و عزیز آباد که دارای جمعیت هستند ولی روحانی نداشته اند، نیز ماه رمضان امسال از وجود روحانی بهره مند شده اند.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه، از حضور روحانیون در روستاهای کوچک بشرویه هم خبر داد و گفت: در ماه رمضان امسال ، روحانی به روستاهای کوچکی همچون سرند ، خدافرید،روستای شهید قاسم پور،موردستان و... نیز اعزام شده اند.

 

وی افزود: برنامه های بسیار خوبی با همکاری کانون فرهنگی تبلیغی نورالثقلین بشرویه در ماه مبارک رمضان برگزار می شود که از جمله می توان به دوره های آموزشی قرانی اشاره کرد.

 

بهشتی فر در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم جمع خوانی در بشرویه هم تصریح کرد:خوشبختانه در شهرستان بشرویه در طول سال برنامه های قرانی مختلفی برگزار می شود که در ماه مبارک رمضان پرشورتر برگزار می شود و در مجموع بیش از 200 مکان مذهبی از جمله مساجد، هیئات، حسینیه ها و منازل مراسم جمع خوانی برگزار می شود.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه افزود: برای اولین بار دوره ترتیل خوانی در محل مسجد جامع میدان بشرویه هر روز برگزار می شود.

___________________________________________________________

پیام بشرویه حق انتشار مطالب را محفوظ می داند و بهره گیری هر روزنامه، سایت و یا رسانه ای بدون ذکر منبع از مطالب سایت پیام بشرویه پیگیرد قانونی را به همراه خواهد داشت