صبح امروز چهارمین نمایشگاه قران و رمضان در بشرویه با حضور جمعی از مسئوللان گشایش یافت.

به گزارش  پیام بشرویه صبح امروز چهارمین نمایشگاه قران و رمضان در بشرویه با حضور جمعی از مسئوللان گشایش یافت.

 

 مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه در گفتگو با خبرنگار پیام بشرویه با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در چهارمین سال متوالی آن اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ قران و رمضان برای چهارمین سال متوالی وبا همکاری بخش خصوصی در محل هئیت سادات الحسینی بشرویه دایر شده است.

 

 

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ قرانی و سبک زندگی اسلامی بیان داشت و گفت:در این نمایشگاه کتب مختلف قرانی، ادعیه، زیارات،کتب سبک زندگی اسلامی و دیگر کتاب های متنوع با عناوین مختلف در حوزه های اجتماعی،بهداشت، سلامت، تعذیه و... ارائه می شود.

 

 

بهشتی فر همچنین افزود:بیش از 200 عنوان کتاب قرانی، مفاتیح جنان، نهج البلاغه، صحیفیه سجادیه و بسته های فرهنگی از جمله ، پوستر مذهبی و فرهنگی ، بازی های آموزنده کودکانه، انواع عطریات مذهبی و  کتاب های کودکانه جهت فروش به نمایش گذاشته شده است.

 

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه از ارائه تخفیف فروش در نمایشگاه قرانی بشرویه خبر داد و گفت:تمامی  کتب مذهبی و بسته های فرهنگی در نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان با تخفیف 30 تا 50 درصد به فروش می رسد.

 

 

وی تصریح کرد: نمایشگاه قرانی بشرویه تا آخر ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 21:30 تا تا ساعت پایانی هر روز برای بازدید و خرید علاقه مندان در محل سالن فرهنگی مذهبی هیئت سادات حسینی بشرویه دایر خواهد بود.