مسئول جهاد کشاورزی بشرویه گفت:در حال حاضر که 50 روز از تحویل جو در بشرویه می گذرد و بالغ بر 5 هزار و 400 تن جو از کشاورزان در انبار های ذخیره دپو شده، هیچ وجهی به کشاورزان پرداخت نشده است.

به گزارش پیام بشرویه، صبح امروز  " حسین سرچاهی"  در نشست بررسی مشکلات جو کاران بشرویه که با حضور معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور برگزار شد، از تامین گوشت مورد نیاز مردم بشرویه در ایام عید خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در سال جاری تنظیم بازار ایام عید بر عهده جهاد کشاورزی قرار گرفت،با اقدامات مطلوب شرکت پشتیبانی امور دام نیازهای مردم برای خرید گوشت قرمز و سفید تنظیم بازار تامین گردید.

 

مسئول جهاد کشاورزی بشرویه، به مشکلات خرید تضمینی محصول جو اشاره کرد و گفت: طبق ابلاغیه صادر شده ،اولین محموله جو در شهرستان بشرویه در دوازدهم اردیبهشت ماه تحویل شرکت شده است.

 

وی افزود: در حال حاضر که 50 روز از تحویل جو در بشرویه می گذرد و بالغ  بر 5 هزار و 400 تن جو از کشاورزان در انبار های ذخیره دپو شده، هیچ وجهی به کشاورزان پرداخت نشده است.

 

سرچاهی، پرداخت وجه جوکاران بشرویه از سوی شرکت پشتیبانی امور دام را خواستار شد  وگفت: کشاورزان مراجعات زیادی برای مبلغ جو خود به جهاد کشاورزی و فرمانداری دارند و با توجه به اینکه از نظر مالی نیازمند تامین هستند تا برای کاشت محصولات بعدی بتوانند اقدام کنند، نیاز است تا وجه جو کشاورزان هر چه سریعتر پرداخت شود.

 

مسئول جهاد کشاورزی بشرویه در ادامه افزود: 5 شرکت های تعاونی بشرویه که عهده دار خرید جو تضمینی شده اند، تمامی فضاهای انباری خود را به جو اختصاص داده که حتی به واسطه کمبود فضا، این محصول در محیط سر باز نگهداری می شود و امید است هر چه زودتر وجه جو که حق قشر زحمت کش کشاورز است پرداخت شود.