ولی چند وقتی است یک گروه پژوهشی تحقیق کردند فهمیدند که اشکال کار در این است که ما "تحریمیم!!"می فهمید؟؟!

طنزدونی پیام بشرویه / زنگ انشا:آیا واقعا مشکل ازدواج جوانها تحریم است؟آیا می فهمیم چه میگوییم؟؟

 

به نام خدا،آفریدگار زوج ها از روز الست تا ازل،سلام آقا معلم،ما که سن مون به ازدواج نرسیده و نمیدانیم داستان چی است,ولی ننه ما میگفت:سن ازدواج یک حرف من درآوردی است,اون قدیم ها ناف بچه رو که ننه ایران"قابله محل"میزد به ناف یک دختری یا پسری می بست تا اون بدونه که بعدا باید باهاش ازدواج کنه,مسیولیت رو از همون شیرخواره گی مینداختن پاچه بچه مردم!!نه الان که طرف دکترایش را میگیرد بعد اونقدر باید اون در و این در بزند یا موی سرش بریزد بشود کل علی محله مون یا سفید شود برود رنگ کند....فکر میکنیم علت اش را ما الان فهمیدیم,نفهم که نیستیم,مشخص است دیگر !!

ایراد کار از زایشگاه هاست،اولا که زیر میزی را رعایت نمیکنیم ماماها از لجش یکی را انتخاب نمیکنن،دوما از روی همان لج به لجی بند ناف را چنان از ته میزنن که قابلیت گره زدن حتی روزهای بعد هم نداشته باشد!!! سنگ اندازی میکنند دیگر،دست شان بر می آید!!!عقل ما بهمین جا قد می دهد آقا معلم وگرنه دلیل دیگری نمیتواند داشته باشد.

 

شما یک نگاه به جامعه بکنید،ماشاالله جمعیت اناث بیشتر از ذکور،دختر دم بخت هم الی ماشاالله اونقدر زیاد است که همه شون رو استند بای،آماده عقد هستند،اکثرا هم به لطف شعار "فرزند کمتر,زندگی بهتر"تک فرزند هستند و آینده شون تامین!!خونه بابا،ماشین های بابا،باغ و ویلاهای بابا فراهم،حتی حاضرند این روزها هوو داشته باشند،برنامه هفتگی هم برای شوهر آینده شون چیدن که عدالت بین همسران رعایت شود.

 

حالا مرگ این جوانان ذکور چیست که آستین بالا نمی زنند ما نمی دانیم!!! این که تصور کنید اینها میخواهند یک شبه سه تا زن بگیرند بعید است,نه،نه،نه...چنین خبط و خطایی به ذهن شان خطور هم نمی کند.از خداشان هم باید باشد این همه مزایا و آپشن های وسوسه انگیز و جدید!!!!

ولی چند وقتی است یک گروه پژوهشی تحقیق کردند فهمیدند که اشکال کار در این است که ما "تحریمیم!!"می فهمید؟؟!

 

ما خیلی اندیشه کردیم متوجه نشدیم تحریم چی؟؟؟؟

 

دوزاری مان نیفتاد تا اینکه بابای ما گفت:چون "تحریمیم"دخترها نمی توانند جهازشان را از اجناس خارجی تکمیل کنند و لوازم منزل میشود آفتابه لگن ایرانی!!!به همین علت جوانها دست نگه داشتند تا تحریمها لغو شود و بعد استارت بزنند برای ازدواج!!!

خدا پدر مارا بیامرزد که اقلا اینجا به داد انشای ما رسید تا بفهمیم چرا نمی فهمیم !!واقعا بعضی دلیل ها گفتنی نیست،فهمیدنی است ..این بود انشای ما آقا معلم..به امید روزی که انشاهای مارو اگر قطع کردند نگویند :به خاطر این است که تحریمیم!میفهمی؟؟