مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فردوس گفت: دغدغه های مقام معظم رهبری از وضعیت امروز جامعه به عنوان یک هشدار جدی این است که کار تجلیل از شهداو حفظ یاد گرامی این عزیزان باید به یک یک فریضه واجب مبدل شود.

به گزارش پیام بشرویه، شب گذشته یادواره 27 شب والا مقام پایگاه حضرت رسول شهرستان بشرویه با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فردوس، امام جمعه بشرویه، فرمانده سپاه و جمعی از مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان در محل حسینه مرحوم آقای نجفی برگزار شد.

 

"حجت الاسلام  والمسلمین مهدی غلامی" در مراسم یادواره شهدای پایگاه حضرت رسول شهرستان بشرویه با اشاره به فضیلت های ماه شعبان اظهار داشت: 2 ماه با برکت رجب و شعبان از ماه های بسیار باعظمت است و در نگاه مقام معظم رهبری این ماه های پر برکت،فرصت بزرگی برای تقرب الهی است

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فردوس، شهدا را از جمله نعمت های بزرگ خداوند دانست و گفت: شهدای بزرگوار نعمت الهی هستند تا از نسیم انها با ثبات قدم در مسیر آنها حرکت کنیم.

برگزاری مراسم تجلیل از شهدای گرانقدر یک فریضه واجب است

غلامی،با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری افزود: دغدغه های مقام معظم رهبری از وضعیت امروز جامعه به عنوان یک هشدار جدی این است که کار تجلیل از شهداو  حفظ یاد گرامی این عزیزان باید به یک یک فریضه واجب مبدل شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فردوس با  بیان اینکه عده ای به دنبال فراموش شدن یادو  نام شهدا در جامعه هستند گفت: برخی می خواهند این تجلی از شهدا را به فراموشی بسپارند و عده ای فکر کرده اند بحث شهادت تمام شده و می خواهند جلوی تفکر و سیره شهدا در جامعه را بگیرند ولی باید بدانیم هر چه از دامن و وصیت شهدا دور باشیم به نفع جبهه دشمن است.

برخی معنای انقلاب را نمی فهمند می خواند یاد شهدا را از بین ببرند

وی افزود: همه باید گوش به فرمان رهبری باشیم ،همان کسانی که با معارف انقلاب و اهداف انقلاب میانه خوبی ندارند و معنای انقلاب را نمی فهمند با یاد شهدا نیز میانه ندارند ولی باید بدانند مردم باشهدا انس گرفته اند.

غلامی با اشاره به جنگ سیاسی، فرهنگی دشمن هم بیان داشت: کسانی که دغدغه برگزاری جلسه شهدا را دارند به خوبی می دانند که امروز میدان میدان جنگ است ، جنگ تمام نشده بلکه شکل جنگ عوض شده  و حتی مذاکره ما به نوعی جنگ سیاسی با استکبار است .

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فردوس  افزود: کشور ما خوشبختانه درگیر جنگ نظامی نیست ولی درگیر جنگ سیاسی، جنگ اقتصادی، امنیتی و فرهنگی است و باید تمام همت خود را برای پیروزی در این  جنگ ها به کار گیریم.

 

سرمایه گذاری برخی خواص در بانک ها به جای بازار تولید جای تاسف دارد

وی با انتقاد از سرمایه گذاری های کلان بانکی از سوی برخی خواص هم گفت: شکوفایی اقتصاد مقاومتی نه تنها بر عهده مسئولین است بلکه مردم نیز نقش موثری دارند و جای تاسف است که می بینیم برخی خواص به جای سرمایه گذاری در بازار تولید کشور، پول های خود را به صورت میلیاردی در بانک ها بلوکه می کنند.

 

غلامی در ادامه در جبهه مبارزه با جنگ فرهنگی دشمن، سوء استفاده از نام شهدا را جایز ندانست و گفت: دیده می شود برخی به نام همسر شهید که امروز با افراد خاص سیاست زده ازدواج کرده و نتوانستند اصالت اصلی خود را حفظ کنند به اسم شهدا سخنرانی می کنند و باید مراقب جنگ فرهنگی دشمن باشیم.

بیانات رهبری در خصوص تحریف عده ای از شخصیت امام، هشدار باش جدی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فردوس به بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری  در 14 خرداد  هم اشاره کرد و گفت: برخی که ادعای انقلابی بودن دارد نطقی بیان کرد که حضرت امام در اواخر امام گفته مرگ بر امریکا را نگویید و خاطره ای از امام بیان کرده اند و کار را به جایی رساندند که مقام معظم رهبری هشدار باش دادند که برخی دارندشخصیت امام راحل ا تحریف می کنند همانگونه که امام زمانی را معرفی می کنند که با معیارهای اسلامی مغایرت دارد و امروز  باید مراقبت این تحریف ها باشیم

 

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری  بیان کردند اثبات اسلام ناب محمدی (ص)  اسلام متکی به کتاب و سنت  و نفی اسلام آمریکایی،اعتماد به وعده های الهی و بی اعتمادی به قدرت های مستکبر جهانیاعتقاد به اراده و نیروی مردم، حمایت از محرومان و مستضعقات، مخالفت صریح با قلدران و طرفداری جدی از مظلومان عالم از ویژگی های امام راحل است.

 

مراقب دست های آشکار و پنهانی که ما را قران جدا می کند، باشیم

غلامی با تاکید بر هوشیاری در برابر جنگ نرم دشمنان هم گفت: امروز کسانی که ادعای مرجعیت دارد و عمامه پیغمبر بر سر گذاشته اسلام سکولار را ترویج می کند و میلیاردها هزینه کرده تا این اسلام سکولار ا رو در روی اسلام ناب قرار دهند و باید مراقب دست های پنهان و آشکاری که ما را ازقران و سنت جدا می کند باشیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فردوس افزود: دشمن تمام سعی خود را برای فاصله انداختن بین امت و رهبر انجام می دهد و معتقد است امت بی رهبر هیچ قدرتی ندارد  و امت همراه با رهبر شکست ندارد ، در سال 93 ، نزدیک 5 هزار ساعت شبکه های ماهواره ای برای تنزل افکار مسلمانان برنامه ساخته که 700 ساعت ان بر علیه رهبری بود تا خط اتصال را از بین ببرند.

 

وی در ادامه گریزی هم به جنگ سیاسی زد و گفت:مذاکراتی که در حال انجام است خود به نوعی جنگ سیاسی است که باید مراقب طرف مقابل باشیم.

می خواهند با بازدید از مراکز نظامی،پروژه ترور بزرگان کشور را آغاز کنند

غلامی افزود: عنوان کردن بازرسی از مراکز نظامی که خط قرمز است ، یک ترفند است و به این معنا است که می خواهند از مراکز نظامی ایران سر درآورده و همان کاری که در عراق انجام دادند، توانایی های حزب بعث را تشخیص داده و سپس حمله کردند را در ایران پیاده کنند .

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فردوس افزود: ایست دانشمندان هسته ای و بازگشایی برنامه ترور دانشمندان و فرماندهان نیروهای مسلح از برنامه های دشمن است که باید هوشیار باشیم.

وحدت ملی و پیروی از ولایت فقیه رمز عزت مندی است

وی در پایان، پیروی از ولایت فقیه را رمز تداوم پیشرفت و عزت مندی برشمرد و گفت: انجه کشور را در برابر استکبار بیمه می کند وحدت ملی  و پیروی از ولایت فقیه است