فرماندار بشرویه گفت:بسیج سازندگی به عنوان بازوی توانمند ارگان ها و نهادهای دولتی است که در امور زیربنایی کشور خدمات شایانی را ارائه داده و مسئولان ادارات بویژه متولیان زیر ساخت ها،موظفند با بسیج سازندگی همکاری مستمری داشته باشند.

به گزارش پیام بشرویه "علی باقری" در  نشست کارگروه ستاد پشتیبانی طرح هجرت 3 که ظهر امروز  در محل فرمانداری بشرویه برگزار شد، پیروی از راه امام راحل را تنها مسیر دست یابی به قله های سعادت برشمرد و گفت: عظمت و شکوه حضور مردم مومن و ولایتمدار سراسر ایران اسلامی در مراسم ارتحال امام راحل در تهران نشان دهنده عظمت بی نظیر ولایت در کشور است.

 

فرماندار بشرویه افزود: پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت و پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری یک  تکلیف واجب است .

 

وی در ادامه بر همکاری ادارات با طرح های بسیج سازندگی تاکید و گفت: نهاد بسیج و سپاه از یادگاران با ارزش بنیانگذار جمهوری اسلامی است که ثمرات با برکتی را برای انقلاب اسلامی به همراه داشته است.

 

باقری افزود:بسیج سازندگی به عنوان بازی توانمند ارگان ها و نهادهای دولتی است که در امور زیربنایی کشور خدمات شایانی را ارائه داده و مسئولان ادارات بویژه متولیان زیر ساخت ها، طرح هاو پروژه های عمرانی مختلف موظفند با بسیج سازندگی همکاری مستمری داشته باشند.

فرماندار بشرویه  با اشاره به اجرای طرح های هجرت 3 و اردوهای جهادی هم گفت:هدف از اجرای طرح هجرت 3 و اردوهای جهادی، افزایش روحیه کار و تلاش در بین جوانان، غنی سازی اوقات فراغت و همچنین کمک به دولت است که باید به نحو احسن برنامه ریزی شود.

 

وی در ادامه خواستار معرفی طرح های قابل اجرا از سوی بسیج سازندگی شد و گفت: بسیج سازندگی عرصه های قابل اجرای خود را در شورای اداری معرفی نمایند تا هر یک از مسئولان ادارات بر اساس نیاز سنجی های صورت گرفته عرصه های قابل اجرا را به بسیج سازندگی معرفی کنند.

 

در این نشست با بررسی مصوبات قبلی، عرصه ها و طرح های پیشنهادی از جمله بهسازی در روستاهای جوزردان و عزیزآباد، واگذاری عرصه های رنگ امیزی از سوی شهرداری، اجرای طرح آبیاری قطره ای فضای سبز در مدارس و همچنین رنگ امیزی 4 مدرسه،ارائه مشاوره خدمات طرح های دامداری با همکاری بسیج سازندگی،اجرای طرح های کشاورزی، منابع طبیعی و آبرسانی سیار به روستاهای بشرویه و ... ارائه شد.