بهسازی و آسفالت جایگاه CNG ، مرمت کوچه مهری، جدول گذاری خیابان قدس، تجهیز بوستان ها به وسائل بازی استاندارد ، آغاز لکه گیری و آسفالت برخی از معابر در بشرویه از جمله اقدامات اخیر شهرداری است و گویا وعده های داده شده "حسین بلالی" یکی پس از دیگری به منصه ظهور درآمده و در حال اجرا است.

به گزارش پیام بشرویه ، "حسین بلالی " که در اواخر سال گذشته به عنوان شهردار شهرستان بشرویه، سکان شهرداری این شهر را به دست گرفت، در نشست خبری و مطبوعاتی خود  برنامه های عمرانی را بر اساس نیاز شهرستان بشرویه در پیشرفت مبلمان شهری، کمبودها و نیازهای اساسی در حوزه شهرستان ارائه داد و در اولین اقدام خود با طراحی فضای سبز و دیوار نوشته های منقش به رنگ بوی بهار فاطمی، بشرویه را متفاوت از سال گذشته به پیشواز فصل بهار برد.

 

آغاز نهضت آسفالت در بشرویه، تجهیز بوستان ها به وسائل استاندارد بازی برای کودکان، پیاده رو سازی، رسیدگی به مناطق کمتر توسعه یافته بشرویه از جمله خیابان قدس،ساماندهی بازار هفتگی و انتقال به مکانی وسیع تر، بهسازی آسفالت جایگاه CNG ، بازگشایی معبر قائم به بلوار جهاد کشاورزی،نصب المان های در خور شان شهرستان بشرویه و ....  بخشی از وعده های شهردار بشرویه است.

 

بهسازی  و آسفالت جایگاه CNG ، مرمت کوچه مهری، جدول گذاری خیابان قدس، تجهیز بوستان ها به وسائل بازی استاندارد ، آغاز لکه گیری و آسفالت برخی از معابر در بشرویه از جمله اقدامات اخیر شهرداری است و گویا وعده های داده شده "حسین بلالی" یکی پس از دیگری به منصه ظهور درآمده و در حال اجرا است.

پیاده رو سازی خیابان قدس آغاز شد

 

به گزارش پیام بشرویه، پیاده رو سازی خیابان قدس از جمله خدمات شهرداری بشرویه به مناطق کمتر توسعه یافته است که  همزمان با پایان اجرای کانیو و جدول گذاری فاز اول خیابان قدس اجرای پیاده رو سازی آن نیز در دستور کار شهرداری بشرویه قرار گرفت.

 

شهردار بشرویه با اشاره به اجرای این طرح از بهره گیری مصالح شهرستانی در اجرای این عملیات خبر داد و گفت: در اجرای پیاده رو سازی ها، سعی شده است از مصالح ساختمانی موجود در شهرستان و مصالحی که در شهرستان تولید می شود و با نظارت شورای اسلامی شهر، تهیه و متناسب با آب و هوا و شرایط کلی مناطق مختلف شهر مورد استفاده قرار گیرد.

 

کودکان بشرویه پس از سال ها محرومیت،صاحب تجهیزات بازی شدند

شاید قبول این واقعیت که در شهرستان بشرویه کمترین امکانات بازی استاندارد برای کودکان فراهم بود، سخت باشد اما همواره گلایه های زیادی مبنی بر نبود امکانات تفریحی بویژه برای کودکان از سوی والدین مطرح بوده است که در سال جدید، پارک شهر این شهرستان به ست بازی استاندارد مجهز شد و کودکان بشرویه پس از سال ها محرومیت، صاحب تجهیزات بازی استاندارد شدند.

 

 بلالی ،  در این خصوص گفت: کودکان بشرویه در حال حاضر از کمترین امکانات تفریحی سالم و استاندارد برخوردار هستند و  وسایل بازی موجود در پارکها و بوستان های سطح شهر، استاندارد های صددرصدی برای استفاده کودکان را ندارند.

شهردار بشرویه از هزینه کرد یک میلیارد ریالی برای تجهیز پارک های شهرستان به وسائل بازی خبر داد و گفت:  با همکاری شورای اسلامی شهر بشرویه مجموعه ای از وسائل بازی استانداربا هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال  برای بوستان های شهرستان خریداری شده که  به زودی در پارک های شهر نصب و مورد استفاده کودکان قرار خواهد گرفت.

 

وی افزود: بوستان های لاله، شهروند و کشاورز نیز به وسائل بازی در آینده نزدیک تجهیز خواهند شد