خبرگزاری پانا : همزمان با فرارسیدن پایان سال تحصیلی ، جشن الفبای دانش آموزان پایه اول دبستان شهید آیت (دوره اول) بیرجند در محل سالن اجتماعات کانون شهید مطهری با حضور دانش آموزان و اولیای آنان و کادر اداری و آموزشی آموزشگاه برگزار شد .
۱۳۹۴ شنبه ۹ خرداد ساعت 01:40
خبرگزاری پانا+بیرجند+دبستان شهید آیت 1+جشن الفبا

به گزارش خبرنگار پانا ، در این برنامه دانش آموزان کلاس اول ، حروف الفبای فارسی را در قالب شعر برای والدین خود قرائت کردند و با قرائت شعر و دکلمه از معلم خود که به آنها سواد خواندن و نوشتن و بهتر اندیشیدن را آموخته بود تشکر کردند .
در قسمت دیگری از برنامه جشن ، دانش آموزان نمایشی اجرا کردند و طی نامه ای از مدیر و معاونان آموزشگاه به خاطر تلاش هایشان در زمینه آموزشی و پرورشی قدردانی کردند .
مدیر آموزشگاه در این مراسم از زحمات معلمان و معاونان آموزشگاه به ویژه خانم رجبی آموزگار کلاس اول الف و خانم امینی آموزگار کلاس اول ب قدردانی کرد و از اولیای دانش آموزان خواست تا ارتباط فرزندانشان را با مطالعه در ایام تابستان فراموش نکنند .
در پایان مراسم کیک جشن الفبا بریده و بین دانش آموزان و حاضران توزیع شد و با اهدای ساعت دیواری که عکس دانش آموزان روی آن چاپ شده بود از دانش آموزان کلاس اول تجلیل شد .